Vyhledávání

Smluvní podmínky

 

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

 

1.1 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě REVOLTAS. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (kupujících).

 

 

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

 

2.1 Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny REVOLTAS jsou považovány za závazné. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem, a že s nimi souhlasí.

 

2.2 Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě převzetí objednaného zboží kupujícím.

 

2.3 Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých registračním formulářem předepsaných údajů a náležitostí a odsouhlasení obsahu objednávky.

 

2.4 Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.

 

2.5 Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího – pod podmínkou zaplacení kupní ceny – jeho převzetím.

 

2.6 Vyplněním registračního formuláře či odesláním závazné objednávky v rámci internetového obchodu REVOLTAS kupující dává prodávajícímu souhlas se shromažďováním a archivováním osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech (viz také Ochrana osobních dat zákazníků).

 

2.7 Prodej zboží s omezením

Podle platných zákonů je nákup některých typů zboží omezen dosažením věku 18-ti let. Jedná se o zboží v kategorii „obranné prostředky“ (sebeobranné spreje aj.). Jejich objednáním kupující čestně prohlašuje, že je starší 18-ti let a zcela svéprávný.

 

 

3. Platební podmínky, expediční lhůty a přepravné

 

3.1 Není-li v popise objednaného výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží, které je na skladě, expedováno nejpozději do týdne po obdržení objednávky (při objednávce na dobírku) nebo platby (při platbě převodem).

 

3.2 REVOLTAS si vyhrazuje právo na prodloužení expediční lhůty v případě, že zboží není momentálně na skladě, nebo se vyskytnou jiné nepředvídatelné události. O případné delší expediční lhůtě bude zákazník informován e-mailem, nebo telefonicky.

 

3.3 V akutních případech (např. zboží je určeno jako dárek, nebo je třeba ho doručit před odjezdem na nějakou akci) nás zákazník může nejlépe telefonicky nebo e-mailem požádat o přednostní vyřízení objednávky.Při přednostním vyřizování objednávky jsou zákazníkovi po odsouhlasení účtovány náklady s tím spojené.

 

3.4 Pokud část objednaného zboží buď není momentálně skladem nebo je nutné ji zakázkově vyrobit, celou objednávku pozastavíme a zákazníka informujeme o přibližném možném termínu vyřízení celé objednávky. Zákazník nás na základě této informace může požádat o zaslání té části zboží, která je skladem, v rámci lhůty stanovené obchodními podmínkami a zbytku, jakmile bude k dispozici. V tomto případě však zákazník hradí poštovné za obě zásilky.

 

3.5 Platební podmínky a popis jednotlivých druhů plateb je specifikován rovněž na stránce druhy plateb, poštovné a balné.

 

 

4. Nedoručené zásilky

 

4.1 Pokud se zásilka vrátí jako nedoručená bez našeho zavinění (pošta adresáta nenašla, nevyrozuměla o uložení zásilky, zákazník zásilku nedopatřením nebo úmyslně nepřevzal, ap.), odešleme zákazníkovi zprávu e-mailem s žádostí o informaci, jak dále s jeho objednávkou naložit. Odpověď na tuto výzvu očekáváme v termínu 7 dnů od odeslání zprávy.

 

4.2 Jestliže nás zákazník požádá o opětovné odeslání zásilky, doúčtujeme k celkové ceně zásilky druhý manipulační poplatek a poštovné jako při prvním odeslání.

 

4.3 Opětovné odeslání nedoručené zásilky je možné pouze na základě úhrady předem.

 

4.4 Pokud zákazník na naši výzvu v navrženém termínu neodpoví, objednávku stornujeme. Zákazníka na storno objednávky upozorníme. V tomto případě bude další nákup zákazníka v REVOLTAS možný pouze po zaplacení zboží předem (převodem nebo složenkou). Jestliže platba proběhne v pořádku, toto platební omezení pro další objednávky zrušíme.

 

 

5. Reklamace

 

5.1 Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetové prodejny REVOLTAS a právním řádem platným v České republice.

 

5.2 Reklamační řád internetové prodejny REVOLTAS je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

 

 

6. Závěrečná ustanovení

 

6.1 Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

 

6.2 Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně poštovného a balného) uvedenou na stránkách internetové prodejny REVOLTAS, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující neodvolatelně vázán.

 

6.3 Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavec 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.

 

 

Reklamační řád

1. Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce (učiněním zápisu v listu převzetí zásilky), tak prodávajícího, nejpozději však do tří pracovních dnů od převzetí zboží. Kupující má právo poškozenou zásilku nepřevzít.

 

2. V souladu s novelou Občanského zákoníku má kupující v případě uzavření kupní smlouvy použitím prostředků komunikace na dálku právo na vrácení zboží do 14 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy a to za následujících podmínek:

 

    - Zboží musí být doručeno prodejci na náklady kupujícího ve stanovené lhůtě

    - Zboží musí být zabaleno v neporušeném originálním obalu a nesmí jevit známky používání

    - Kupující nemá nárok na vrácení částky za dopravné, doběrečné a další případné manipulační poplatky

 

3. Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem REVOLTAS reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci e-mailem nebo písemně.

 

4. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese provozovny:

 

       

      telefon: (+420) 776 611 899

 

      nebo na e-mailové adrese: revoltas-shop@email.cz

 

      Oznámení o závadách musí obsahovat:

          - jméno kupujícího

          - adresu

          - e-mail

          - číslo objednávky

          - podrobný popis závady

          - popis, jak závada vznikla

 

 

5. Reklamace jsou vyřizovány dle zákona do 30-ti dnů. Je-li to možné, do třech pracovních dnů po obdržení reklamace podle bodu 1 a 3 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu.

 

6. Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující byl schopen předložit doklad o zaplacení zboží.

 

7. V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodním zákoníkem, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se domáhat zejména, aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové, popřípadě může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

  

8. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

 

9. Úhrada poštovného při výměně zboží nebo reklamaci

V případě, že se zákazník rozhodne zboží vrátit nebo zaslat k výměně či uplatnění reklamace, hradí poštovné zásilky k nám. Poštovné zásilky s vyměněným zbožím a zbožím po uplatnění reklamace hradí na adresy v České republice REVOLTAS. Podmínkou v případě oblečení je výměna za stejný typ a nejbližší sousední velikost. U případných opakovaných výměn poštovné nehradíme. Poštovné u zásilek s výměnami do zahraničí hradí zákazník.

 

Pokud zákazník obdržel nesprávné zboží a vrací jej k výměně, uhradí REVOLTAS poštovné za tuto zásilku poškozenému zákazníkovi v hotovosti (s vyměněným zbožím), složenkou nebo bankovním převodem. Poštovné zásilky s vyměněným zbožím hradí REVOLTAS.

 

10. UPOZORNĚNÍ: Vracené zboží (k reklamaci, výměně, atp.) neposílejte na dobírku! REVOLTAS si vyhrazuje právo nepřevzít zásilky od zákazníků odeslané na dobírku.

 

 

Druhy plateb, poštovné a balné

Platba dobírkou

 

Platba dobírkou je zatím nejpoužívanější způsob platby v českých internetových obchodech.

 

Zákazník platí při předání zboží částku uvedenou na objednávce. V této částce je již započítán manipulační poplatek a poštovné.

 

Při předání zásilky na dobírku je ověřována totožnost adresáta předložením občanského průkazu. Tento způsob úhrady tedy mohou využít pouze osoby starší 15-ti let.

 

 

Platba předem

 

Pokud má zákazník možnost elektronického bankovnictví, umožňuje platba předem pohodlný bezhotovostní způsob úhrady objednaného zboží.

 

Zboží je expedováno doporučenou zásilkou okamžitě po ověření platby v expediční době uvedené v Obchodních podmínkách

 

REVOLTAS si vyhrazuje právo požadovat platbu předem v případě některých objednávek, na nichž se nachází zboží zhotovované formou zakázkové výroby a u objednávek, které se nepodařilo ověřit. Platbu předem rovněž požadujeme u veškerých objednávek ze zahraničí a u objednávek zákazníků mladších 15-ti let

 

Informace potřebné k provedení platby obdrží zákazník na kopii objednávky zasílané e-mailem. Jedná se o částku k úhradě, číslo účtu a variabilní symbol (= číslo objednávky), který je nutný pro identifikaci platby. Pro platby poštovní poukázkou je uvedena i adresa naší firmy, jakožto příjemce poukázky.

 

Náš účet se nachází České spořitelně. Jsme napojeni na systém elektronického bankovnictví, takže o přijatých platbách dostáváme informace obratem

 

Zákazník zvolí jednu z následujících možností, jak platbu provést:

- převodním příkazem z účtu na účet

Rychlý způsob úhrady, pokud se účet plátce nachází ve stejné bance, jako náš účet. Při platbě z jiného bankovního domu je potřebné počítat s trváním převodu cca 2 dny

- hotovostním vkladem na účet

Rychlý způsob úhrady, pokud je vklad proveden na pobočce banky, ve které se nachází náš účet

-  poštovní poukázkou

Poštovní poukázku (složenku typu A) neposíláme, obdržíte ji na peněžní přepážce pošty, kde vám v případě nejasností pomohou s jejím vyplněním. Je potřebné počítat s trváním zprostředkování úhrady poštou cca 2 dny

 

Očekáváme, že zákazník provede úhradu neprodleně. Pokud do pěti pracovních dnů od přijetí objednávky nebude platba připsána na náš účet, pošleme zákazníkovi e-mailem zprávu s žádostí o informaci, jak dále s jeho objednávkou naložit. Odpověď na tuto výzvu očekáváme v termínu 7 dnů od odeslání zprávy

 

Přijetí platby a vyřízení objednávky potvrzujeme e-mailem

 

 

Zasílání zboží do zahraničí

 

V případě zásilky do zahraničí (kromě Slovenska) se poštovné upravuje podle platného ceníku České pošty v závislosti na výsledné hmotnosti zásilky. O výši poštovného a platebních podmínkách informujeme zákazníky individuálně prostřednictvím e-mailu.

 

 

Manipulační poplatek a poštovné

 

Manipulační poplatek a poštovné účtujeme ke každé objednávce bez ohledu na počty a druhy objednávaného zboží.

 

Výše poplatku se liší podle zvoleného způsobu přepravy a úhrady následovně:

- Přeprava poštou po ČR a platba dobírkou – 110 Kč

- Přeprava poštou po ČR a platba bankovním převodem – 50 Kč

- Přeprava poštou na Slovensko a platba bankovním převodem – 300 Kč

 

Zásilka je podle ceny a hmotnosti odeslána buď doporučeným dopisem nebo balíkem České pošty

 

Doba doručení: 2 až 5 dnů po odeslání

     

POZNÁMKA: U objednávek nad 2.000 Kč zasílaných v rámci ČR poštovné a balné neúčtujeme!

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma! Webnode